خطبه نماز جمعه مورخ 1393/07/04
خطبه نماز جمعه مورخ 1393/07/04


 

 

 

ایشان با بیان حدیثی از امیر مؤمنان مبنی بر اینکه تمامی اعمال و کارها حتی جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف ونهی از منکر مانند قطره ای در مقابل یک دریای بزرگ وپهناور است ؛ افزودند امر به معروف ونهی از منکر ریشه های فساد را در جامعه می خشکاند وفراموشی آن در درجه اول انسان وبعد از آن جامعه را متزلزل می کند.

 

 

 

ایشان در خطبه دوم خود با بیان اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تجلیل والگو قرار دان آنها فرازی از وصیت نامه شهید گرانقدر حسین بقایی که در سن شانزده سالگی به شهادت رسیده است قرائت نمودند.

شهید حسین بقایی  پیکر مطهرش در حالی پیدا شد که پاره پاره وتکه تکه شده بود و این برای خیلی از افرادی که اورا می شناختند جای تعجب داشت تا اینکه وصیت نامه این شهید عزیز را قرائت نمودند که نوشته بود : « اگر شهید شدم بدانید که فقط برای اسلام و در راه رضای خداوند متعال بوده است و بس. خدایا اگر بدنم در حین شهادتم سالم باقی بماند حضور سرور آزادگان حسین (ع) خجالت می کشم که بدنش در جنگ با کفار قطعه قطعه شده است و حاضر نیستم که چیزی از بدن سالم بماند.

در ادامه به شما وصیت می کنم که در کارهایتان خدا را فراموش نکنید و نمازتان را ترک ننمائید چون ما هر چه داریم از همین نماز است. امام را تنها نگذارید وبه راهنماییهایش گوش فرا دهید تا دشمنان سوء استفاده نکنند.مساجد را خالی نگذارید که موجب خوشحالی دشمنان است.»

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : مرتضی
تاریخ : شنبه 5 مهر 1393
زمان : 9:2


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.